Up and down och helgen som var

Som sag så spenderades helgen på Öland. Det var mysigt, intensivt, roligt, irriterande, alkoholigt, gosigt- precis som jag förväntat mig. Jösses vad mitt humör svänger, tur att jag börjar bli van så att jag är ganska bra på att dölja det. Vad irriterad jag kujnde vara iblan och ibland skrattade jag så jag höll på att kikna. Skatten blev full, men det var ju inte heller något som förvånade mig.
Sandra och jag är på toaletten och gör oss iordnining och BANG hör vi. När vi går för att se efter ligger björn på golvet och har trillat ur bäddsoffan. -"Hjäälp" ämmel ämmel "hjäälp mig". haha jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Men Älskling det som hände var faktiskt mellan dig och mig :(. Och det där med att betal, hur svårt kan det vara? Vet att jag är skyldig Oskar pengar men de ska han få. men.. ja .. Bowlingen var jätte kul men jag hade nog fått i mig lite förmycket för jag spelade som en jävla kratta ! men men jag hade jätte kul i alla fall och lekte paparazzi men hannas systemis ! Love- vill också ha ! Och jag körde lite i Borgholm med, det gick bra men jag måste verkligen köra mer bil. och när vi skulle hem från Kalmar då? Jösses jävla killar som åker ifrån oss. Jag och sandra ska försöka hitta ut från kalmar och komma på rätt väg tillbaka till vetlanda och det var inte det lättaste ska jag säga er. Tur alla fall att jag ha en snäll lillebror som hämtar mig i norrhult när min pojkvän är ett litet mähä! Bilder kommer.

Idag var jag ledig- underbart. Spenderade typ två timmar i väntrummet - dryyyyyyyyygt ! men men nu ska jag börja igen, hoppas att det går bättre denna gång! Vad är ett högt bmi? är jätte dålig på det där. Jag har 24.5 är det högt?
Sen var det träning, spinning - och jävlar vad jobbigt det var ! Mina ben var helt slut efter typ 10 min. Det var inte jätte kul, eller ganska, men man känner verkligen att man har fått träning. Ska träna i morgon med så jag hoppas att jag inte har för mycket träningsverk imorgon.

Höstdepp, överlycklig, fina färger, tråkigt grått, frisk luft, bara kallt, mysiga höst kläder, tråkigt och dyrt - Up and down det är mitt humör det. Knappt att jag står ut med mig själv ibland.

Just det sen var det det där med Winnerbäck med. Måste ju boka biljetter och se honom någonstans, får bara inte missa det ! han är fan bäst, finns inga andra texter som träffar mig så bra som hans.
Just nu är det "Jag får lixom ingen ordning på mitt liv, det kan va så förfärlig, det kan va så bra" Mannan är musikgud, kärlek i mängder till den <3

"och jag visste inte då, att det skulle bli vi två" lyssanar på sommaren i city.

kanske ska gå och lägga sig men palla. Sitter hellre här och skriver om allt jag tänker på, och det är allt och inget som ni märker.

och mitt internett drygar som fan med och det gör mig också jätte irriterad !

"Men i min fantasi, rullar vi runt bland mjuka kuddar. Du säger att du älskar mig."

Nä ska kanske avsluta detta långa lite halvt om halvt meningslösa allt möjligt inlägget

Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Sandra

Helgen var helt underbar babe och Winnerbäck är bäst <3. Var det någon som inte betalade eller? :S

2009-10-20 @ 09:52:34
URL: http://sandrishh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0