Dagen som gick

Det märks att det har blivit höst nu, jävlar vad kallt det var när jag åkte buss idag på morgonen.

Skoldagen var jätte seg. Den är delkursen är inte intressant och läraren har typ noll koll. Frågar oss vad han ska prata om och hoppar fram och tillbaka om det han berättar om. Glaciärer hit och stenar dit. Jag säger som Hanna på bussen "Fy fan, jag säger bara det, fy fan!"

Och min plan går det med lite sådär med. Var jätte duktig förra veckan men nu så .. Nä, det är skärpning som gäller!

Nä nu ska blir det nog lite tv tittande.

Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Miss Hanna

Ja fyyy faaan ;) Haha ! ;P

2009-09-30 @ 23:25:55
URL: http://thecellardoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0