Det där med att gå och lägga sig ..

Varför har jag alltid så svårt för att gå och lägga mig? Jag är verkligen en riktig nattmänniska. Skulle lätt kunna vara uppe till tre, fyra på morgonen. Dock sover jag ju hela förmiddagen sen. Vet inte varför jag inte kan ändra min dygnsrytm, den passar ju inte så bra när det är skola. Brukar vara uppe länge då med fast jag måste upp vid 8-tiden.

Imorgon och på fredag blir det lite jobb, härligt !


Blåst och mörker i staden där jag bor
Sitter här, tänker och funderar
Tror jag hörde någon utanför
Är det någon mer än jag som är vaken i staden där jag bor?
Regnsmatter mot fönstret och en tekopp i min hand.
Lycka är värme innomhus en kall höstnatt







Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0