Hos Kärleken och Myser

Har haft en jätte rolig helg hos min fina Hanna. Superroligt att se hur hon bor och festa på Palladium var nice ! Träffade en Holländare och kom på att min engelska INTE är så bra, Men tackar så mycket för cidern :) Och vilken jävla bussresa. Jag hatar att åka bil eller buss när jag har druckit. Haha kan inte sluta garva åt en viss persons samtalsämne när hanna och jag åt nudlar när vi kom hem. och han fattade inte att det var honom vi skrattade åt !

As sega var vi på söndagen. Tur att Leo var gullig och kom med frukost till oss. Frukost på sängen är inte varje dag man får. Sen somnade vi om igen och sov till fyra, helt sjukt ! Vi som skulle ta massa fina bilder men det orkade vi inte. Det får bli nästa gång.

Som sagt har haft en underbar helg hos min Pingla men nu är det skönt att vara hemma hos Älsklingen igen. Har inte träffat honom als mycket de två senaste veckorna. Saknade honom så mycket att jag tog bussen till vetlanda istället för Växjö.


Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0