wiee I did it ! - eller allt möjligt på en gång

Jippie, körkortet är äntligen mitt ! Helt underbart nu slipper jag tänka på det mer. I helgen blir det ut och köra lite :)

Dessa två första veckor har varit jätte jobbiga, har pendlat nästan varje dag.  Typ bara sovit i Växjö en natt. Men nu när jag har tagit mitt körkort och inte behöver vara i vetlanda för körlektioner och uppkörningar hoppas jag att det blir mer tid i Växjö.

Var ute och gick en runda med Sandra med idag. Det var mysigt :) ska försöka promenera mins tre gånger i veckan och springa en. Behöver få igång min kondition igen ! Haha den är fan helt sämst ! Jag har ju mitt mål i maj och just nu ser det inte så ljust ut, men det är ju såklart långt dit.

Jag tycker verkligen inte om veckan som Baby jobbar eftermiddag. Om jag är hemma hos honom kan jag inte gå och lägga mig förrän han kommer hem. Vill ju att han ska ligga i sänge jämte mig och hålla om mig <3

Imorgon ska vi ha cykelexkusion (stavning?). Jag provcyklade min cykel tidigare igår och jag säger då det, det var inte igår jag cyklade ! minns nog inte när jag cyklade sist det var jätte länge sen ! Hoppas jag orkar cykla imorgon, vi skulle cykla typ 13 kilometer. Pinsamt om jag inte orkar hålla samma takt som alla andra eller blir jätte andfådd. Blir det jätte lätt nu när jag inte har nån kondis eftersom jag har astma. Det är oftast inte så illa som det låter. När jag och Sandra började springa var jag jätte andfådd och hon frågade flera gåmger om det gick bra. Visst var jag helt slut, men som sagt astman får det att låta ännu värre.

På fredag ska jag kanske ut och äta med Mami. Vill bjuda henne på lunch som tack för att hon kört så mycket med mig och haft tålamod med mig när jag haft mitt dåliga humör.

- jag det här blev ett väldigt blandat blogginlägg, har ju inte skrivit på ett tag så därför blev det "allt möjligt på en gång"

Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0