- Nu kan jag skälla på er

Okej Hanna jag håller med om jag har varit dålig på att skriva här men så är det när man har en syster som tror att hon äger datorn. Blir bättre med det när jag flyttar till Växjö.

Sommaren har flytit på och varit mega mys.
Winnerbäck konserten var toppen, Magisk och bara helt underbar ! Den mannen, den mannen <3 "Så ärligt Borgholm hur ska jag gå hem när allt är såhär?" Kom änglar, kom ihåg, elegí, hugger i sten och det är bara några av alla underbara låtar som spelades. Magi, magi, magi. Någon sa något om att det regnade men så fort Lasse började spela var det inget som märktes.

jag var inte ensam
jag är inte ensam nu
vi känner varandra genom
tusen fenomen

du var redan där
min dröm var redan du
den metalliska luften
där i åttiotalets sken

du säger väl till om jag ska gå
du säger till
eller följ mig till dom gråa, höga husen
bakom järnvägsspåren
om du vet vad du vill
om du vet
har du ingenting att hämta här
ingenting att hämta här

Kent var inte helt fel heller. Utan dina andertag i början och mannen i den vita hatten  - Underbart. Härligt väder och älsklingen vid min sida.

En bänkrad i en rastlös sen april
Jag tittar över axeln och ser dig blinka till
Jag kan få dig när du vill
En vind blåser skräp längs korridoren en sista gång
Och du & jag håller andan och håller händer i språnget
Det är inte så långt hem

Än fanns det tusentals tårar kvar
Och de var dina att ge vem som helst
Äntligen
De är de dyrbaraste smycken du har
Så be aldrig om ursäkt igen
Äntligen
Passerar vi deras gränser


Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Miss H

Haha "Nu kan jag skälla på er" ;D Kände du dig tvungen att skriva ett inlägg nu , haha =)

2010-08-10 @ 23:13:43
URL: http://thecellardoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0