Det där med att göra något spännande /eller/ jag börjar bli gammal

Funderar ganska mycket på framtiden. Var man ska bo, var man ska jobba. Jag har ju länge sagt att jag vill göra något kul och annorlunda innan jag slår mig ner, skaffar hus och barn. Troligtvis kommer jag aldrig åka iväg som aupair som jag velat, tror att det är något jag kommer ångra att jag inte gjorde. Nu är planen att bo i Tyskland i 1-2 år och jobba på en svensk skola. Detta skulle vara jätte roligt och en bra möjlighet att lära sig ett nytt språk. Läste ju tyska på högstadiet men minns inte mycket. Tror faktiskt jag skulle kunna få Björn att följa med mig, han gillar ju Tyskland. Han är alla fall inte helt emot det och det är ju alltid något.
Vill som sagt göra något spännande med mitt liv. Börjar nog redan få ålderskris, 22 år och har ålderskris så fult ! Men när man tittar på lillsyrran och alla dumheter hon hittar på känner man sig gammal.

Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0