Hösten kommer snart, det går med vindens fart.



Vart tog sommaren vägen och vad har vi gjort.
Hunnit med endel men det finns massa mer jag hade velat göra. Verkligen synd att jag och Skatte inte hade en enda vecka ledigt tillsammans. Men vi har alla fall hunnit göra lite mysiga helgresor. Mys på bland annat Öland och Ven. Helgen vi var på Ven var nog varmaste helgen på hela sommaren. Inför denna sommaren (precis som inför alla andra sommrar) planerade vi om allt vi skulle göra, men som vanligt fanns det inte tider som passar eftersom alla jobbar och är lediga på tider och har massa annat inplanerat. Hade velat åka till Stockholm med Baby med det fanns det inte tid för. Hoppas att det blir en tripp dit i vinter, har ju fortfarande min flygresa dit :)

Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0