Igår, idag och den senaste veckan

Min dator är helt knäpp! Den har typ glappat så jag inte kunnat skriva i två veckor och nu funkar den jätte bra. Borde köpa en ny men har tyvärr inte råd.

Tillbaka i Växjö igen sen cirka en vecka tillbaka. Jätte skönt att vara här igen. Skönt att ta hand om sig själv, och framför allt skönt att sova i en Riktig säng! Haha jävlar vad min lillebrorsa har mobbat mig för mitt "rum". Men det har varit mysigt att bo hemma några månader, träffa familjen och äta mammas mat. Men nu är det dags att ta tag i allvaret igen och ta hand om sig själv.

Ska börja träna igen. Simmade igår och har världens träningsverk idag. men men då vet man att täningen tar. Måste ju vara redo för Hanna fotografering ;) Undrar vad hon tänkts sig. "Ida det är så bra att fota dig för du ställer upp på alla galenskaper, Sandra säger ush nej det vill inte jag och Manda gör inte heller så galna saker som du". Hm haha okej, men det är bäst för dig Hanna att det blir fina bilder !

Var ju ute på mysig middag med Älsklingen, Hanna, Lukas, Oskar, Sandra, Manda och Johan igår. Åt god mat och hade det trevligt. Jätte kul att alla kunde, det blir ju inte så ofta eftersom vi inte bor på samma ställe och alla jobbar olika.

Nu väntar jag på att skattlass ska komma hem, han och Tom har varit och tittat på bilar eller nått sånt. Super mysigt att han har bott hos mig så mycket<3

Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0