Bästa helgen på länge !

Har haft en helt underbar helg.
Fredagen var galen och lördagen var jag bakis. Men efter att ha kommit till vetlanda duschat, tagit på sig partyklädseln och sminket var jag redo för fest igen.
Kursen styrdes mot Hannsing där vi hade förfest. Underbarast att alla fem träffades. Var jätte länge sen. Och jag är så lycklig att allt löste sig. <3 Sedan drog vi vidare till hotellet och skakade det våra mammor givit oss som jag och Manda säger ;)
Nu hoppas jag att det inte dröjer lika länge tills nästa gång vi alla träffas. Har redan pratat lite smått om vecka 8 när Hanna har sportlov. Håller tummarna för det.

Mina fina och galna <3


Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0