Det hände igår - och denna dag

Var och gymmade med Sandra. Gick jätte bra - j*vlar vad duktiga vi är. Sommaren 2010 här kommer vi !
På kvällen var jag själv eftersom Björn var i Ramkvilla och spelade kort med några kompisar. Men det var faktiskt  riktigt skönt att ha en ledig kväll för sig själv. Jag hade köpt mig en stor jummiegottepåse (tyckte jag fick det när jag varit så duktig på gymmet) och tittade på lets dance. Jag skulle också vilja kunna dansa. As kul ju. Lätt ett program jag skulle vilja vara med i om dom vill sända det med "vanliga" människor.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Sov väldigt länge.. Måste plugga lite. Björn vill att jag ska komma till Hörjesås men jag tycker det känns löjligt att vi ska vara där när jag har en egen lägenhet. Men han vll inte köra så mycket. Förstår det så vi får se hur det bli. Han skulle ringa när de fiskat färdigt.

Nä nu ska jag äta lite och sedan ta tag i pluggandet.

Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0