Du ska ju föda barn

Haha söta Sandra när jag satt och var nervös inför morgondagen.
Jag - tänk om det gör jätte ont. Men det borde ju inte göra lika ont som att tatuera sig.
Sandra - Det är nog en annan smärta. Men tänk på att du ska föda barn, det gör ju jätte ont.

Sandra du är bara för söt<3
Myspysigt på stan. Fikade och snackade. Köpte bara en "hårblomma" men det var lyckat ändå. Hittade ett par heta flugbrillor som det nog blir att ja köper när våren börjar närma sig. Och så provade jag den snygga jeansjackan med. As sugen på den juuu !!

Imorgon kommer favoriterna hit och då blir det party :) !! Håller på att hitta något kul att ha på mig så det inte blir så stressigt imorgon. Är ju alltid ute i sista minuten med att bestämma vad jag ska ha på mig. Är faktiskt lite sugen på jeans. var ju länge sen jag hade det. Brukar inte ha det när vi är ute, men vi får se.

Ikväll ska jag försöka gå och lägga mig tidigt så jag orkar upp och träna och plugga imorgon. Fullt ös medvetslös imorgon, men sånna dagar behövs det med.

Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0