Fika och lite så

Dagen skulle ha bestått av plugg men det blev inte riktigt så. Har typ inte gjort något på uppgiften Oups* Istället blev det först mys med Älsklingen på förmiddagen och sedan staden med Mandy på eftermiddagen. Myspysigt. Köpte ett par fina leopardballerina till våren. Längtar jätte mycket efter våren !! Vi var och fikade med, semla - jummie !
Hittade även en jätte snygg kavaj och en jeansjacka som jag vill ha och ett par as heta pumps. Pumpsen ska bli mina det andra får jag fundera på.
Sandra har varit här på lite te, mjuk pepparkaka och byxprovning. Mysigt. Underbart att hon bor så nära<3


Jag i heting kavajen och Mandys brills


Snyggingskorna och ett "kamerafodral" jag köpt.




Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Frida

Olalaa vilken bruud ! :D Skit snygg :) :)

Min tös <3

2010-02-12 @ 22:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0