Full ruller - på Björn alla fall eller Jag kan visst också göra misstag

Efter hotellet i lördags kom Anders och hämtade min och Björn och körde oss till Hörjesås. Björn var fullis. Vet inte varför men han fick för sig att han skulle åka i bagagelucka. haha. Det var en händelserik bilfärd. Tills jag var så trött att jag somnade.


På söndagen var jag och Anders ute och sprang. J*vlar vad jobbigt det var ! Jag är nog för gammal för att festa två dagar i rad ;) Nä då. Det är bara att öva upp party genen igen. Den har ju fått vila nu ett tag. Och det är kul att ha någon att springa med. Björn var lat och ville inte följa med.

Idag var jag och simmade. Tänkte bada lite bubbelpool efter men den var för kall, vet inte vad det var för fel. När jag gick tillbaka till omklädningsrummet gick jag i min egna lilla värld (som vanligt) sen tänkte jag "så här såg det inte ut innan". Jag gick tillbaka igen (hade som tur var inte gått in så långt, inte fram till duscharna). När jag läste på skylten till duschrummet jag gått in i stod det "Herrar" Pinsamt ! tur att det bara var en liten kille som jag tror praktiserar där som såg mig när jag kom ut. Han tittade mycket märkligt på mig. Tänk om jag hade sett någon jag känner. Tänk om han inte hade haft några kläder. Då hade jag fått flytta till typ Afrika. Som tur var mötte jag som sagt ingen. Ja, jag antar att det inte bara är Björn som klantar sig. Vi passar nog ihop han och jag ;)

Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Sandra

Titta på henne, jag vill ju springa. :) Gick det bra då? Det var inte för kallt eller?

2010-02-08 @ 18:48:57
URL: http://sandrishh.blogg.se/
Postat av: ida

Ja vi får ge oss ut någon dag nu snart tycker jag.

det var faktiskt inte så farligt att det var kallt som jag trodde att det skulle vara.

2010-02-08 @ 20:59:28
URL: http://idalindahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0