Helgen som gick och dagen som är

Har haft en toppen helg.
I fredags kom Frida till Växjö så hon jag och Sandra var en sväng på stan och sedan blev det taccomys -gillas.
Frida sov hos mig sen. Haha hennes kommentar när jag gjorde frukost. Wow, så mysigt, värsta hotelfrukosten. Haha gjorde ägg, grönsaktallrik till ostknäcket med gurka, tomat och paprika och juice. Det såg väldigt mysigt ut. Sen blev det lite stressigt men vi hann med bussen till stan. Blev lite mer shopping denna dag med. Tack frida för tipset om face cremen.
På eftermiddagen kom Älsklingen hit. Mysigt. Vi skulle lyssna på hans mamma som sjöng i stan på kvällen så vi orkade inte laga mat. Vi bestämde oss för att beställa pizza. Vi hade inget nummer så Björn kollar upp det på datorn. Glad och hungrig åker han till pizzeria vid ica. - Jag hade beställt en hamburgetallrik och en hawaii. -Vi har bara pizza och kebab. haha min lilla fula Älskling har åkt till fel pizzeria. Eftersom han inte har någon aning om var den pizzerian hade beställde ifrån ligger så beställer han ny mat här. När vi sitter hemma och äter ringer de från den första pizzerian -skulle du komma och hämta maten? -öh, ja jag glömde det. -Hur kan man glömma att man är hungrig? -Vi tittar på Robinsson finalen. hahaha jag höll på att garva ihjäl mig !! Det visade sig att de hade utkörning så de kom till oss med maten. Så det slutade med att vi hade två kebabtallrikar, en pizza och en hamburgetallrik på två personer. Men vi fick oss ett gott skratt, (eller jag i alla fall.) Det ska vara Björn att göra något sådant.
Sedan på natten åkte vi hem till Hörjesås för vi var bjudna på frukost klockan tio dagen efter. Eftersom vi inte orkade åka tidigt från Växjö så bestämde vi oss för att sova där.
På söndagen var jag nere i ladan och slog lite säck. Jävlar vilka blåmärken jag har på mina knäskålar och armbågar nu.
Idag har det varit föreläsning och seminarium. Jätte intressant. Jag gillar verkligen den här kursen. I eftermiddag blir det träning. Som tur är har Sandra bil så vi slipper gå i den här j*vla kylan.
Nä nu ska jag börja med uppgiften som ska in på söndag.

Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Miss Hanna

Har sagt det förr men jag säger det igen -Björn Gjerling är min stora IDOL !!!

"öh, ja jag glömde det. Hur kan man glömma att man är hungrig? Vi tittar på Robinsson finalen." Hahaaa..jag garvar verkligen så jag kissar på mig snart!!!



Vill du ha fler Björn komentarer på bloggen? RÖSTA HÄR!

Hanna röstar!

Hanna röstar!

Hanna röstar!

Hanna röstar!

2010-02-03 @ 22:21:13
URL: http://thecellardoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0