I Vetis i några dar

Är i Vetis. Har jobbat på mogärde igår och idag och ska jobba imorgon. När man är ledig såhär mycket är det skönt att kunna jobba lite.
Det här uppgiften var också svår att komma igång med. Gick jätte snabbt när jag väl börjat, men det är just det som är jobbigt. Blir så seg av att ha så mycket ledigt.

Imorgon kommer Hanna hem till vetis. Detta gillar jag mycket <3 Saknar ju henne när hon är så långt borta. Låter som hon behöver lite uppmuntring med, hon har en jätte mobbad lärare. Denna lärare är allt jag INTE ska bli. Jag ska lyssna på mina elever och inte få dem att känna sig dåliga. En sån människa skulle inte få vara lärare!

Är lite partysugen. Får se om det blir något. Frida kanske skulle ut. Eller så undrade hon om jag skulle ut, eller nått. Det märker vi.


Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0