Intresseklubben antecknar !

Har haft ännu en intressant dag i skolan. Tycker faktiskt att det är synd att vi inte går oftare. Haha trodde aldrig att jag skulle tycka att vi hade för lite föreläsningar och seminarium. Det sas mycket intressant på föreläsningingen och i gruppen som jag känner att jag kan använda i uppgiften som ska in på söndag.

Ska jobba imorgon och funderar på om jag ska åka till Vetis idag eller imorgon. Kan ju skriva på arbetet i Vetis med. Ska upp till bibblan en sväng, städa lite och diska så får se om jag hinner med sista bussen. Tycker det är synd att det inte går någon senare buss till Vetlanda.

Nä ska återgå till mitt middagslagande nu.

Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0