Ja jag ska bli lärare jag

Det här är faktiskt riktigt spännande och intressant. Minns knappt när jag läste något intressant inom skolan sist men det var lääääääänge sen. Den här kursen känns verkligen så givande och jag är så glad för det. Visst är det även mycket frågeteckan som väcks (och många som jag haft sen tidigare).
Det kommer inte bli lätt det yrke jag har valt, det har jag förstått. Men jag tror att det kommer bli väldigt roligt. Jag längtar efter min första klass med skräckblandad förtjusning. Hur gör man? Var ska jag börja? Men samtidigt, vad kul. Jag älskar att arbeta med barn. De är så roliga. De säger vad de tycker ( på gott och ont). Och ingen klass, eller ingen elev är den andra lik. Det kommer vara utmande och utvecklande yrke jag ser fram emot det.

Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Sandra

Härligt bruden :) Kommer bli så kul och utmanande att komma ut i arbetslivet :) Jippi :)

2010-02-02 @ 22:12:19
URL: http://sandrishh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0