Party like a Rockstar

Har haft en toppen helg (om man räknar bort hela söndagen som gick ut på att sova och vara bakis).
På fredagen var ju tjejerna förbi en sväng hemma hos mami. Tyvärr kom inte Hanna förrän väldigt sent eftersom hennes tåg stannat. Men hade några mysiga timmar med flickorna <3 Sandra och jag gjorde jummie taco, bästans är vi !
På lördagen blev det först fika med Hanna, Maja o Sandra. Pysmysigt som alltid. Sen tittade Sara förbi med söte Emil. Småbarn är farliga ! Gissa om jag blev bebissugen?! En lite Novelle eller Novalee eller kanske en Leon eller en Oliver. Ge mig bebis ! Men bara ett litet tag. För jag vill fortfarande kunna festa och gå ut och dansa.
På lördakvällen blev det först förfest hemma hos Majas kille. Trevligt, trevligt. Är så glad att du följde med Hanna ! <3 Blev massa vin och sedan hotellet. Dansa, shaka - me like.
Hade jätte kul fram tills det att jag och Björn skulle åka till Växjö, då mådde jag inte alls bra.
Och som sagt hela söndagen gick åt till att vara bakis. Sov till och från till typ fem. Kunde knappt vara uppe för jag hade så ont i huvudet och mådde illa. Tror aldrig att jag varit så bakis. Men det är som dom säger - det kostar på att ligga på topp ;) och nästa helg kör vi gärnet igen !!

Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0