Party står på schemat

-Paartyyyyyyy !! är det som står på schemat denna helgen.
Idag kommer Hanna hit till Växjö, wieee .. var jättte länge sen. Ikväll ska jag, Hanna o Sandra gå på Niclas 25 års "förfest" sedan blir det en sväng till stan. Det var inte bestämt än vart vi skulle. Det är tema vitt ikväll. Hm har inte jätte mycket vita fest kläder men som tur är får jag låna ett linne av Manda som hon lånat av Hanna. (japp här lånas det kläder hej vilt, nä då, inte alls lika mycket som när vi var yngre.).
Imorgon blir det party igen. I Vetis den här gången. Förhoppningsvis ska alla tösera vara med. Var ju jätte länge sen så jag håller tummarna för det.
Ska snart ner på stan för att hämta linnet. Sen blir strosa runt lite innan Sandra kommer ner och sedan lite mer stros innan Hanna kommer med bussen. Sedan blir det donken innan vi åker hem för att göra oss iordning.
Wieee är as taggad ! Var jätte länge sen som jag festade. Funderar på vad jag ska dricka för något smarrigt. Har ju fortfarande massa dricka kvar sen Tysklandsresan. Festar ju inte alls lika mycket längre. Det är lite tråkigt tycker jag. Förr kunde vi festa varje helg. Det är visserligen lite väl ofta eftersom det inte blir något speciellt då. Men nu är det aldeles för sällan.
Nä ska väl fixa det sista innan det vankas staden.


(sommartider)

Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0