Så börjar ännu en dag gå mot sitt slut

Har inte fått riktigt lika mycket gjort som jag hade tänkt. Men har tvättat och diskat alla fall. Är ju ledig hela veckan så jag kan städa och plugga de andra dagarna.
Skatten kommer hit när han slutat jobba- gooos.

Och vet du Hanna - det kanske blir på freda !! uch, nervös jag är. Ville ju nå mitt mål men samtidigt att det ska läkt till sommaren så jag kan vara snygg och kan byta smycke då.


Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Sandra

Ska du pierca dig på fredag? Då vill ju jag vara med :)<3 Eller var ska du göra det om det är det du ska göra.??

2010-02-24 @ 22:16:15
URL: http://sandrishh.blogg.se/
Postat av: Miss Hanna

Gumman !!!!! Weeii..va kul ;D Ja vill du ha till sommarn så är det dax att göra nu ! Lovar att hålla din hand ! <3 Du kommer bli så fin i det=)

2010-02-25 @ 00:36:59
URL: http://thecellardoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0