Tagga fest eller Det luktar nästan vår

Wiee ikväll blir det party med mina underbara brudar !! Detta gör mig så lycklig. Eller jag kommer vara när jag fått det andra överstökat. Börjar bli väldigt nervös.
Försöker bestämma mig för vad jag ska ha på mig med .. Har målat naglarna med men har as svårt att sitta still så jag kommer nog lyckas förstöra det innan det torkar.

Sandra och jag var och gymmade innan. Göttans. Vi är ju riktigt duktiga. Gick jätte bra på löpbandet men j*vlar vad slut jag var sen. Men måste ju se till att få en snygg mage nu som matchar. Hoppas jag kan träna snart igen bara. Och äckel snön håller äntligen på att smälta. Hoppas att det inte blir kallare nu, men sandra sa att det skulle bli det. Om inte min näsa misstog sig så luktade nästan lite vår. Ska kanske fira detta med att ha pumps ikväll.

"Du vill dansa i natt som ängel i trans, som om tårar inte fanns. och om någon är där som du tror att han är ska du frästa hans nyfikenhet."


Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0