Bad hair day

Ska snart åka och ta kort till mitt körkort. Eftersom jag alltid väntar jätte lång tid innan jag gör saker så har jag inte fixat något kort fast än jag tog mitt körkort i september. Men nu har mamma o mormor o Björn tjatat så mycket att det är väl bäst att åka och ta det där kortet. Frågan är bara var man gör det i stan? Och sen har jag ett problem till. Jag kan inte få mitt hår att ligga som jag vill. Kul att ha en dålig hårda när man ska ta ett kort som man ska dras med i tio år sen. Det måste bli bra ! jag ser för jävlig ut på mitt pass så det vore kul om detta blev brå. Å andra sidan är det inte många som är nöjda med hur de ser ut på sina pass och körkort. Haha och mitt älskade pass, vem ska min vänner då mobba när vi går ut om jag har körkort? haha det är ju tradition att jag drar fram mitt pass när någon ber om legitimation. Som Hanna så -Nu märks det att man är hemma i Vetlanda när Ida har sitt pass när man går ut.

Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0