Bra - då fick jag en anledning att gå upp

Körde Anders till Näxxjö idag. Han skulle hämta sin bil. Vi hade min mammas bil. Vi hade bestämt att jag skulle gå till mamma och ta bilen vid 10 och möta honom där då. Jag gick upp vid 9. Gick in i badrummet (med inte jätte mycket kläder på mig). När jag skulle gå tillbaka ser jag en arm sticka fram över armstödskanten. Blir lite rädd/fundersam, hinner nog tänka "har björn somnat på soffan och missat jobbet", innan jag hör Anders röst säga god morgon. Håller tummarna att han inte såg när jag gick förbi.
Han sa senare att han försökt prata med mig när han kom hit men jag hade inte hört honom. Har iallafall inget minne av att han pratat med mig. Haha helt omöjlig att väcka på morgonen, det har jag här förut.

Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0