En underbar invigning av det nya året

Hade en toppen nyårsafton med bästa människorna. Åt gott, drack gott och skrattade i mängder. Lite dans i soffan hann vi även med (såklart). Tack alla som gjorde kvällen toppen.
Här kommer lite bilder från kvällen:
Såhär såg jag ut

Hanna fyller år och fick en fin väska av oss

Nyårsbordet med dekoration och förrätter och min nyårsdrink

Baby<3

Hanna o Leo

Älsklingen o jag <3

Sandra och hennes getpung och Oskar som tutar in det nya året

Dans i soffan - killarna visar att de med kan

Manda säger god jul istället för gott nytt år till björn. Det tyckte hon var sähär kul.

12-slaget hello 2010




Sista kyssen 2009 och först kyssen 2010



Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0