Ett sista adjö

I söndags åkte vi tillbaka och städade lite i Björns lägenhet. Ser riktigt tomt ut nu. Lite sorglit faktiskt. Han (vi) har ju ändå bott där i ett och ett halvtår. Och var ska jag nu bo när jag är i Vetlanda? Kommer nog bli fler helger i Växjö, och det är ju bara bra eftersom jag faktiskt betalar en fet hyra.
I lördags natt sov vi i Hörjesås för första gången på lääänge. Älsklingen sa det kändes bra och det var ju skönt att höra.
På söndagen medans Björn och hans pappa satte ihop Björns soffa passade jag på att slå säck. Det var faktiskt riktigt kul och ansträngade. Men jag knäade nog fel för jag har fått ett blåmärke på mitt knä. Ajaj stackars mig ;)
Får se om jag ska hjälpa till och städa något mer nästa helg eller om det var sista gången jag såg lägenheten igår. Som sagt lite sorgligt är det faktiskt.


Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0