Hej då 2009 Hello 2010 - I got a feeling this year gonne be a good year !

Då var 2009 slut och vi har häslat 2010 välkommet. Tänkte göra en liten resume och se vad som har hänt under mitt 2009.

2009 firades in hemma hos Christoffer och Anna tillsammans med Sandra & Oskar och Elin & Simon.

*Älsklingen och jag firade alla hjärtans dag på Öland



*Utgång i början på januari med dessa fina


*Mer utgång


*Det har blivit en del festande i Mandys lägenhet


*Party i februari- här är vi på Dang


*Lite festande i Växjö


*Fest hos Frida. Stackars Piccasho (stavning?) blev dränkt i en drink av Elle.


*Ben&Jerry strawberry cheesecake blev min favorit glass

*Jag&Björn, Sandra&Oskar och Hanna&Anton var på öland en helg.



*Påskafton firades först med grillning hemma hos Hanna med fina flickorna och sedan gick vi till Hertz för att sedan avsluta kvällen på hotellet.


*Mer utgång


*Hade mysig grillning hos med Sandra&Oskar i Norrhult.


- snape, snape, severus snape. Hahaha asgarv !!


*Valborg firades hos Hanna med grillning och mycket trevligt folk.



*Var på studentfest på campus en helg i maj. På fredagen var killarna med. Markus Krunegård och Veronica Maggio uppträdde. På lördagen var det Sandra o jag.




*Vi var i Malmö på Björns kusins student


*När jag provat denna tröja blev det ett av mina favvo plagg. Tack Hanna för lånet (ps du får aldrig tillbaka den ;)


*Jag, Sandra, Hanna och Manda hade en underbar midsommar på lundagård som ligger utanför köpingsvik. "Bakom mina solglasögon kan jag va mig själv." Svenne banan, svenne banan svenne banan. Vi hamnade desutom i ett skoparadis.




*Semsterfest var vi på såklart. Förfest hos Oskar. Jag hade legat lite för mycket i solen denna dag.



*Min 21-årsdag firade jag på Öland.


*Min födelsedag firades även av brudarna. "Sexigt är falrigt" som Hanna skrev. Bitte hade gjort jätte goda drinkar som Hanna fick ta med lite av.


*Vi var på Olsmässan i Åseda. Innan dess hade vi förfest hos Oskar. Blev nog lite mycket dricka för mig här ett tag men det gick bra sen och jag hade en toppenkväll.



*Älsklingen och jag var i Stockholm. Vi var bland annat ute i hans stuga i skärgården. Jag åt sushi för första gången. Vi tittade på gayparaden. Såg Blondinbella, Kissi, Paow och Amir. Jag var på Grönalund för första gången och blev livrädd när Björn försökte tvinga upp mig i en hemsk karusell.




*Vi var på cow boy fest i Vaggeryd


*Hanna och jag såg Takida i Borgholmsslottsruin


* Augustifest


*Hade en mysig kväll I Abbe med grillning och spel och sedan bad dagen efter med Hanna, Sandra, Björn, Oskar och Dennis. Killarna lagade maten och var super duktiga.



*Fest hos Maja när hon fyllde år


*Hej då fest för Hanna eftersom hon började plugga i Västervik.



*Mer fest i Mandys lägenhet - september



*Älsklingen och jag firar fyra år med mat på en grekisk restaurang i Växjö och sedan bio.


*Jag var hos Hanna i Västervik. Vi var kollade in stan och tog reda på vad Palladium hade att erbjuda. Vi fick även lära känna Leos vän polisen ;) Haha men jag har hört att den gått sönder nu.



*Fest hos Frida & Fredrik


*Jag, Sandra, Hanna, Anjette, Björn, Oskar, Viktor och Dennis åkte till Öland en helg i oktober. Drack, spelade kort, var på stan och fikade bowlade (som jag var sämst på!) och hade jätte trevligt.



*Sandra, jag o Hanna begav oss till Västervik för att fira Halloween - men det blev inte som vi tänkt oss.



*Mellan pluggandet har det även blivit klassfest med geografigruppen.


*Jag, Manda och Sandra var och hälsade på Hanna i Västervik. Hanna tog jätte mycket fina bilder på oss, modeller or what ? ;) Vi var även på palladium. Och Manda spillde kebabsås över hela sin nya klänning på bussresan hem. Hon tyckte (till en början) att det var en smart idé att gömma kebab lådan innanför jacka, på sidan, för att busschaffören var så sur. Men sen märkte hon att det inte var en bra idé.




*Frida vann "Modell för en dag" tävlingen och jag fick följa med och bli sminkad och fotad.


* Jag vaccinerades mot svininfluensan.

*Jag var och såg New Moon med Sabina och kom på att Jakop Black är as het och att jag nog är den enda som inte tycker att Bella ska bli en vampyr.


*Björn&jag och Sandra&Oskar var i Jönköping och tittade på Winnerbäck.


Hanna fotade mig, Simon och Sabina. Dessa blev sedan julklappar.

*När Manda fyllde år hade hon barbiefest


*På juldagen var det party. Förfest hos Maja med brudarna och sedan hotellet.


*Vi har tagit hisskort





*Vi har varit galna/knäppa <3



















*Älsklingen och jag har myst massa<3











*Nya året, 2010 firades in i Norrhult med Manda, Hanna, Sandra, Björn, Oskar o Leo.



Detta var lite av det som hände under mitt 2009. När jag tänker efter har det varit ett ganska bra år  och jag håller tummarna för att 2010 har mycket roligt och spännande att bjuda på.



Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0