Känner hur den kommer krypande

Den där paniken. Jag är redan nervös inför tentan som vi ska ha på lördag. Fy. Den känns så himla stor och så .. så .. jag vet inte men det finns liksom ingen röd tråd, det är så mycket vi ska kunna. Den här delkursen har varit spännande och intressant men som sagt, svår. Hela den här kursen har varit svår och jag ser verkligen fram emot att läsa specialpedagogik till våren. Inte för att jag tror att det kommer bli lätt, men det kommer nog bli mycket mer intressant.
Missar ju tenta festen på lördag med. Känns lite tråkigt eftersom det är den sista med den här klassen. Vi har haft roliga tentafester så jag hade verkligen velat gå. Men eftersom Björn flyttar hem i slutet på januari så ska han ha utflyttningsfest på lördag och det är klart att jag ska vara med då.

Har förresten asigt mycket träningsvärk sen igår. Mina höter gör jätte ont. Men det är samtidigt gött för då vet man att man har ansträngt sig.

Näe hur hamnar jag här när jag igentligen borde plugga? Minns inte vem det var som sa det men jag håller verkligen med, när man ska plugga är allt annat roligare till och med städa och diska.
Nä ska vä ta tag i mina engelska artiklar. Blä, jag menar om jag inte förstår eller kan ta in det på svenska hur f*n ska jag då kunna lära mig det när litteraturen är på engelska?

Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Sandra

Det låter inte skoj du gumms. Men du klarar det nog bra ska du se :). Har du lust att ta en promenad ikväll ngn gång? :) Hoppas att du hinner slita dig en liten stund. De vill jag <3

2010-01-12 @ 16:16:16
URL: http://sandrishh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0