Mysdagen igår

Ja det blev pulkaåkning Först provade vi på trappan till kullen, jag trodde jag skulle slå ihjäl mig så jag vågade inte åka längst upp. Sen provade vi en annan backa. Och efter det grillade vi korv, i en stor "cement blomkruka" jätte mysigt men väldigt kallt. Så efter det blev det lite te, kortspel och upptining hos björns föräldrar innan Sandra o Oskar åkte hem och vi begav oss till Växjö.

Vi åker i kullentrappan

Björn och jag innan vi åkte ner för backen. Jävlar vilken fart vi fick och blä så mycket snö jag fick i mitt annsikte när vi var bromsade för att inte komma ut på vägen.

Våra fina<3

Mysigt

Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Sandra

Det var mycket mys <3

2010-01-12 @ 13:09:30
URL: http://sandrishh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0