plugg - ett måste !

Idag blir det till att plugga nästan hela dagen. Vill verkligen klara denna j*vla tentan.
 Ska försöka hinna med en sväng på gymmet med. Sandra har bil idag så jag passar på att åka med henne. Känns faktiskt som jag har en chans i den här tävlingen. Och sommaren 2010 ska bli min!
Vill städa lite med men får ta det nästa vecka när jag är ledig. Har ju tagit med alla saker jag hade hos Björn så nu ligger det saker överallt. Har ingen aning om hur jag ska få plats med allt. Har hur mycket kläder som helst så ska verkligen försöka att inte shoppa så mycket nu utan använda det jag har.

Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Sandra

tror inte jag ska på stepen idag, men simmar nog istället. Men vet inte exakt när det blir, men de blir nog runt 6 tiden ngn gång. Du kan ju logga in på msn runt 5-6 tiden.

2010-01-13 @ 13:12:20
URL: http://sandrishh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0