Revybiljetter bokade, eller "jag skulle ju sitta"

Har varit hemma hos mami en sväng idag. Det var mysigt. Fikade lite och sedan bjöd hon skatten och mig på middag när han hade slutat jobba. Det är alltid uppskattat :) Skulle träna lite i deras mini gy, (en cykel, en "trampmaskin" en "sån där maskin man tränar armarna med") men istället blev det fika. Haha så bra går det med min träning. Nä men det kommer bli bättre när jag flyttar tillbaka till Växjö, har ju faktiskt fortfarande jullov.

På fredag ska jag, Hanna, Sandra och Maja gå och titta på revyn. Jag och Hanna var och bokade biljetter idag. Mandy är ju med men i år ska hon vara med och vara roller och inte bara dansa. Det ska bli jätte kul att se. Och innan det blir det nog lite mat - mysigt.

Bäst att ge tillbaka datorn till Älsklingen nu. Han stod och tjatate som ett litet barn innan "jag skulle ju sitta där, jag skulle ju sitta". Så kommer det bli när vi får barn sen Ida, sa han sen. och då kommer jag säga nej unge ät en glass, läs en bok, drick en kopp te eller gå och lägg dig. Hurra vilken bra hjälp jag kommer få med barnen ;)

Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Kimzan

va gullig du är! Tusen tack!

Vilken fin blogg du har! Kom gärna förbi min blogg igen!

Ha en skön måndag!

//kimzan

2010-01-04 @ 20:25:22
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/
Postat av: Miss Hanna

Haha,.. Ida jag bara måste säga det här; FAN VAD JAG ÄLSKAR DIN POJKVÄN Å HANNS KOMENTARER !!!!!!!!!!! Lova att aldrig dumpa honom, jag skulle få så tråkigt då , ingen att skratta åt ! Björn Gjerling är min NYA IDOL 2010 ;) ;) ;)

2010-01-04 @ 23:37:39
URL: http://thecellardoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0