så har den börjat

Den nya kursen. Har verkligen sett fram emot den och det känns som om den kommer bli jätte spännande och intressant. Hej då Geografi, det var INTE kul att lära känna dig ;) Hello specialpedagogik. Vårat schema är ju inte heller fy skam. Lediga varje onsdag och fredag - detta gillas !!

Men nu är jag trött på att frysa ! Visst snön är vacker (mycket bättre än blask) och ja det är kul för alla som gillar att åka skidor (lite tänker jag på dig Sandra ;) Men Jag, jag gillar vår och pumps ! Det är det jag vill ha nu. Är trött på att behöva frysa så fort jag sticker näsan utanför dörren. Och visst är ljus mysiga, men jag vill inte behöva ha tio stycken tända för att det är så j*vla kallt i lägenheten.

Nu kommer det snart en tid med massa födelsedagar med. Pappa, Björns mamma och bror och Simon. Hm vad ska jag köpa till dem?

Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0