Seg dag

Uch idag har jag inte gjort något alls. Har varit jätte seg. Sov jätte länge med. Imorgon ska jag ställa klockan och gå upp tidigt (eller ganska tidigt alla fall). SKa ut och gå en sväng med. Blir så seg av att sitta inne hela dagen. Har dock hunnit diska lite så Älsklingen blir nog glad när han kommer hem. Hade tänkt hjälpa honom att packa ner lite saker men vet inte riktigt vad jag ska packa. Får vänta tills han kommer hem och hjälpa honom då.

Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Sandra

Du skulle varit med och åkt skidor, fy faan vilken träning säger jag bara. Och kul som bara den också. TRor inte jag hinner åka in till stan, eller jag har ingen bil. :( Men de blir väll mys i helgen va? :)

2010-01-18 @ 18:04:22
URL: http://sandrishh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0