Seg söndag

Har typ inte gjort något alls idag. Har inte ens varit utanför dörren. Får nog öppna förnstret sen bara för att få lite frisk luft ;) Uch det känns att man bara latat sig idag, jag blir så seg då. Och det är helt sjukt hur jag har vänt på dygnet, har inte gått och lagt mig före halv 3 på morgonen på hur länge som hälst sen sover jag till 12 på förmiddagen sen. Det måste bli ändring nu annars kommer jag aldrig att orka upp sen när skolan börjar. Hoppas det blir bättring nu när Björn börjar jobba imogon.

Om en halvtimma typ blir det Åter till åter cold mountain. Har sett den en gång innan och har för mig att den var bra, men hade ett sorgligt slut.

Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0