Träningsplan

Jag och Björn körde en vända med grejer till hans föräldrar ikväll. När vi var där passade jag och Anders på att lägga upp en träningsplan. Så fort det inte är så mycket snö på marken ska vi börja springa en runda som är 1,5 km. När vi klarar den utan problem ska vi förlänga den så den blir cirka 3 km. Målet är sedan att springa till Brenderyd och tillbaka, en runda som är cirka 6 km.

Sen ska vi slå mass säck också. Stackars mina knogar och handleder säger jag bara. Får jätte ont eftersom jag inte är van att slå säck och slår fel ibland.

Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: annie

åh jag hittar dom på bloggar, på en massa designers hemsidor, på fotosidor, på google... haha, de finns överallt :)! googla tex; wildfox.

2010-01-18 @ 01:50:52
URL: http://thindustry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0