Du och Solen gör mig lycklig

Uch min hosta som började igår har blivit värre idag :( Jag som hade tänkt träna. Får se om jag gör det ändå. Annars kanske det bara bli en promenad.
Ska färga Sandras hår med sen. Ska bli kul att snacka lite med henne. Jag har kännt mig off ett tag och inte orkat göra något, vet inte vad det beror på. Hoppas att vädret med den underbara solen gör mig lite piggare och gladare.
Fick ett sms från Hanna igår som gjorde mig jätte glad. Det skulle vara 70 till 90-tals disco i Old Town och hon ville att vi skulle komma :)
Pysmysen har sovit hos mig i natt med - gillas. Kommer kännas konstigt att sova själv inatt. Vill ju ha Dig hos mig alltid <3

Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Sandra

Tack för hjälpen baby :). Dejt imorgon då? ;) Kyssar

2010-03-10 @ 16:28:32
URL: http://sandrishh.blogg.se/
Postat av: Miss Hanna

Ja hoppas verkligen ni kan & vill komma ..vore så himla kul verkligen <3

2010-03-15 @ 14:58:58
URL: http://thecellardoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0