Girls just wanna have fun

Och vi packade in oss i bilen för att åka till dig. Vi var bjudna till dig, det skulle vara fest. Det var 70-90 tals tema. Vi var taggade till tenderna. Drog ut lite på tiden innan vi kom fram, brukar ju göra det när vi ska göra något. Höll på att köra på en gubbe, men det gick bra. Med hjärtat i halsgropen tankade vi och åkte vidare. Efter mycket om och men hittade alla kläder som var både passande och kändes bra. Nu var vi reda att festa loss.
Lite fint vindrickande, lite passande musik. Vi gillade kanske inte allt, men det var ju eran fest så ni fick bestämma mest. Du blev full och jag blev full och vi rangla ner till Ubbes. Först mådde du inte bra och jag ville vara med dig - tänkte och hoppades att du skulle gjort samma sak för mig. Kände lite att det var vi mot er och att du hade ett nytt liv. Uppskattade du att vi var där? Du blev lite sådär som du brukar och jag fick bita mig i tungan för att inte knuffa tillbaka. Förstod nästan att något hade hänt men kunde inte låta bli att bli lite irriterad och var tvungen att gå ut. Tänkte att även jag nog var lite sån som jag sagt att jag inte vill att folk ska vara.
Lite 70,80,90 musik blandat med nya godbitar. Vi var lycklig. Kameran var framme och förevigade oss precis som det ska vara.
Klockan ticka på och i slutet tror jag alla väntade på att få gå hem, i alla fall vi.
Väl hemma blev det lite, ja ... om jag säger såhär, vi hade inte räknat med det. Jag hade nog prioreterat annorlunda.
Men hade en toppen kväll som alltid med er och jag tänkte när jag såg på bilderna idag - Hoppas att det alltid ska vara vi.


Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0