Helgen i Malmö so far

Efter lite gnabb och omvägar på grund av trafikolycker anlände vi igår till Malmö.
Vi tog lite dricka på "Möllan". Mysigt :) Ett sånt ställe skulle både Vetlanda och Växjö behöva. (kanske saknas lite folk men va f*n).
Idag har vi varit på stan. Har äntligen hittat mina stövlar !! Fick ju ett presentkort av Björn i julklapp och nu är de införskaffade. Hoppas på fest på lördag så jag kan använda dem. Vi var även och fikade på ett mysigt ställe. Beställde te och tyckte det smakade ovanligt gott. (är ju inte jätte förtjust i te annars). Bestämde mig för att köpa detta te så Annie visade en bra te affär. När jag köpte mitt te fick jag veta varför jag tyckte det var extra gott, det var nämligen inget te i ! Det var bara torkad frukt men det hette ändå "frukt te". Mobbat. Jaja jag älskar ju frukt så jag förstår nu varför jag gillade detta.
Ser verkligen fram emot Kentkonserten imorgon ! wiee, längtar !!

Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Miss Hanna

Och jag längtar efter att få se dina super snygga stövlar Darling !!! ;D

2010-03-15 @ 15:00:43
URL: http://thecellardoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0