just some ordinary days

Är hos mami idag. Sov i Hörjesås igår sen åkte jag med Anders hit idag på morgonen. Ska jobba imorgon och börjar vid 8 och så tidigt orkar jag inte åka från växjö ! Ska jobba på Skuttis, mysig. Hoppas bara att jag inte missar för mycket i skolan.
Sis håller på att fixa maten nu, jag gjorde frukosten så det är hennes tur. Hon trodde hon skulle slippa för att hon är sjuk men icke sa nicke ! Kanske kan hjälpa henne lite alla fall.
Missade Desperata hemmafruar igår :( Björns pappa skulle titta på nyheterna. Vad är det för dumheter? Vem vill se nyheter som är gamla några timmar senare när man kan se på hemmafruar som gäller en hel vecka !
Vi firade Lisa med som fyllde 50 - stort grattis ! Idag ska hon och stickan åka iväg på en resa och hon vet inte vart. Se och lär Björn, jag vill med ha en hemlig resa när jag fyller år !
Ska ut och promenixa i solskenet sen med hunden. Underbara solsken, hoppas att det är här för att stanna!

Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0