Men bara när du inte hör vågar jag säga så

Försöker lära mig lite Kent texter tills på söndag då det blir konsert i Malmö med Älsklingen. Har aldrig varit på en Kent konsert tidigare, hoppas dom inte bara spelar de lugna låtarna.
Töntarna är en favorit av de nya låtarna. Och min absolut favorit är Ge mig mer, men Björn sa att det inte var Kent som spelat in den men att det var samma sångare.

Och genomskinligt grå blir jag utan dina andetag.
Jag som alltid ville vara fri, vill fångas nu. Av din sköra röst som alltid sprack när du behövde tröst. Stanna hos mig, du är allt jag har. Stanna hos mig, du är allt jag har kvar.
Du är drömmarna jag drömmer ibland.
Det blåser genom staden inatt. Hör du sanningen, den lät som ett skratt.
Och i mitt land så får man inte vara förmer. Det här är Sverige och vi gråter aldrig mer. Det finns inga ord för det på det här jävla språket. Jag har inga ord för att vi andas, tänker, känner samma sak.


Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0