Tack för en trevlig kväll Sandra

Är glad att du fick med mig på promenad med. Filmen var jätte söt (lite mycket sång bara). Jummie mackor bjöds det på med - gillas !! På tisdag eller onsdag är du bjuden till mig. Då bjuder jag på tonfiskröra i tunnbrödsulle och så blir det Desperata hemmafruar eller Greys.

Min jäkla förkylning och hosta vägrar ge med sig.. Kliar jätte mycket i halsen och jag har redan ätit upp mina halstabletter som jag köpte igår.

Imorgon är det full rulle. Ska ta bussen till Vetis sedan göra en intervju till en skoluppgift. Efter det blir det förhoppningsvis fika med Frida och sedan ska jag jobba. Efter att jag har jobbat klart kommer Björn och hämtar mig och vi beger oss till Malmö. På söndag är det äntligen dags för Kent konserten !!

Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: sandra

Tack själv för en trevlig kväll. Det var mys <3

2010-03-14 @ 15:43:42
URL: http://sandrishh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0