Tisdag

Har två föreläsningar idag. Det var intressanta, förutom den lilla detaljen att vi redan haft dem. Mycket litteratur och föreläsningar den här kursen har vi redan haft. Det är tråkigt, man vill ju lära sig nya saker.

Funderar på om jag ska orka springa en runda ute idag. Det är fortfarande lite kallt och jag är trött efter föreläsningarna så vi får se. Det går lite sådär med mitt mål just nu och jag måste ju vinna tävlingen med Elof så det är väl bara att rycka upp sig !

Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Sandra

Va säger du om att träffas ikväll? Ta det du tänkte bjuda på eller va säger du? Hinner och orkar du?

2010-03-16 @ 17:00:26
URL: http://sandrishh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0