Men vi ska bara vara vänner

Det känns fortfarande inte verkligt.
Det var skönt att få prata med dig ikväll, men det kändes konstigt att inte få kyssa dig. Jag menar det brukar jag ju alltid göra.
Känns som det kommer bli en "avvänjningsperiod" nu. Vi har ju varit tillsammans så länge och träffats så ofta så det är klart att det kommer kännas konstigt.
Jag är Verkligen glad för att vi fortfarande är vänner och för att du precis som jag vill att vi fortfarande ska kunna träffas.
Det värmde när du sa att jag fortfarande kan ringa och skriva till dig när jag vill.
Vi har ju varit kompisar tidigare så varför skulle vi inte kunna "bli" det igen?


Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0