This is on my mind

Har haft en härlig runda på stan med Sandra, hittade massa fint. Tänk att shopping kan göra en så lycklig. Hittade två snygga shorts, ett svart spetslinne ett vitt linne och en vit tröfa. Kommer bli as nice i sommar. Hoppas bara på att det fina vädret kommer snart så man kan börja använda det. Och få lite matchande snygg sommarfärg på den annars så bleka kroppen.
Lite av det jag köpte


I tisdags var jag på stan en sväng med Manda o Sandra. Jätte mysigt. Kikade lite i affärer och fikade. Försökte planera midsommar men det går inte så bra. Öland skulle vara as kul. Förra året var toppen ! Men det är ganska dyrt och sen kan inte alla stanna hela helgen. Men vi får se vad som händer, det viktiga är att jag får vara med mina fina flickor.



Och nästa helg kommer äntligen Min Älsklade Hanna hem ! Det är verkligen på tiden! Hon har ju lovat att lära mig allt hon vet om det här ;)


Det kommer bli en mycket annorlunda sommar men jag ser fram emot att ta reda på vad den har att erbjuda mig. Längtar as mycket till de roliga utefesterna, wiee !

Blev glad när du var hos mig i tisdags. Det kändes faktiskt bättre. Tror visst att det funkar att träffas ändå. Tror inte jag behöver vara ifrån dig. Vi gör på vårat sätt det har vi ju alltid gjort :)

Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0