Ny flytt och lite minnen från första flytten

Björn och jag var och tittade på lägenheten idag. Jätte fin var den så vi bestämde oss för att ta den :) Vi får fytta in redan om en vecka. Nu blir det mycket att packa och mycket och köra. Förhoppningsvis ställer snälla Oskar o Sandra upp med att hjälpa oss att köra med Oskars skåpbil.
Wiee så megamysigt det ska bli att bo ihop. Baby tycker ju inte om när förändringar sker för snappt men nu får han vänja sig på en vecka. Har redan börjat fundera på vilka hur vi ska mublera våra tre rum. Äntligen en riktig lägenhet med plats för alla mina kläder och pryttlar. Men det kommer bli as jobbigt att städa ur lägenheten i Växjö, men mamma och Björn är nog snälla och hjälper mig.

 
Mitt koridorrum efterflyttstädningen - där var det massa att packa och flytta och där hade jag inte ens några egna möbler
 
Såhär såg det ut när jag precis flyttat in i min nya lägenhet och inte hunnit köpa några möbler.

Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0