Wiee, lycka

På måndag ska jag och Baby kolla på en lägenhet, en trea i Vetlanda.
Vi har bestämt oss för Vetis ett tag eftersom jag kan vicka endel där. Sen bär det förhoppningsvis av till Stockholm.
Mega mys att äntligen få en egen riktig lägenhet att inreda.

Om två veckor blir det Öland med bästa. Gillas. Väntar på lite svar så jag kan planera mer. Det blir nog lite trångt men som man sagt, finns det hjärterum så finns det sjätterum :) Baby och jag har redan planerat våran lek. Längtar, ska bli jätte kul.
Jag, Sandra o Hanna på Öland

Måste bara tacka min fina Hanna för att hon ringde mig den gången för några veckor sedan, tack vare det har jag fått jobba många dagar, och fler blir det nog.
Tack Hanna !

Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Sandra Karlsson

Va kul med en lägenhet tillsammans, glad för eran skull. Hoppas ni får den :) Är du i växjö något denna vecka? Lust att hitta på ngt någon dag? Sagt upp din lägenhet i Växjö än?. Tänkt något på messet jag skickade igår? kysss

2010-10-18 @ 21:48:02
URL: http://sandrishh.blogg.se/
Postat av: Ida Lindahl

ja det ska bli jätte kul :) jobbar tisdag till torsdag i Vetlanda. Hittar gärna på något på fredag. Tror Hanna också kunde då. Kyssa

2010-10-18 @ 22:14:29
URL: http://idalindahls.blogg.se/
Postat av: Sandra Karlsson

Okej. Manda kunde också på fredag, men bara i Växjö. Var passar det bäst för dig? kysss

2010-10-19 @ 09:43:15
URL: http://sandrishh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0