Davvi - Du vet vad jag menar

Har jobbat tva dagar denna veckan. Tack fina Hanna för att du ringde mig förra torsdagen, hoppas på fler dagar där. Efter jobbet gick Hanna och jag och fikade - mega mys. Även om man jobbar ihop hinner man knappt inte prata något alls. Hanna var nog lite trött efter arbetsdagen för när vi satt på fiket sa hon detta "smarta" ;)
- jag funderade på en sak brukar du ha kaffe i din mjölk?
- va? sa jag (funderade på om hon menade att det inte var så mycket kaffe i kaffe latte)
- ja, jag hällde ju i mjölk i kaffet på rasten
Jag bara asgarvade och typ hahaha hörde du vad du sa.
Sen blev lite gitar hero (vilket jag för övrigt var värdelös på) och idol hemma hos Hanna. Underbart att spendera några timmar med henne, det var ju såååå länge sen. Tänk förr då var vi hos varandra jämt och nu träffas vi aldeles för sällan. Gillas inte !!


Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0