Gårdagen med brudarna

Igår hade vi som sagt en mysdag med brudarna. Shopping på stan (för de andra, jag hittade inget).
Kände mig lite hängig på morgonen men mådde bättre när jag åkte in till stan. Men när vi gått på stan någon timme fick jag ett "svimmanfall" när vi stod i kön för att köpa fika. Hela rummet flimmrade till och hade inte Månda hållt min arm när hon ledda mig till stolen hade jag snubblat över en kant (som jhag mycket väl vet att den finns där men som jag nu missade eftersom hela rummet flimmrade). Verkligen jätte läskigt ! Men när jag fått i mig lite vatten och mackor mådde jag som tur var bättre. Manda hade ett helt föredrag om vad som kunde orsakat dett, så söt. Det kanske är för att du inte ätit, eller kanske för att du har ont i fötterna av klackarna, eller för att du är förkyld, eller kanske för att du har mens. haha sockertopp. Nä men fy fan vad läskigt det var, vill jag Inte vara med om igen.

Sen blev det pizza och idol hos Sandra, samt lite klädutdelning, det gillar vi. Fick massa kläder, måste prova dem igen och se om jag kommer använda dem annars är det onödigt om det ligger här och tar plats. Fick en vit fin stickas tröja som jag älskar.

Hade även lite sök träning med Fridas fina vovve Alfonz.

Jätte mysig kväll med fina brudarna



Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0