Miss my girls <3

Så har veckan dragit igång igen efter ännu en mysig helg. I fredags var jag, Sandra o Manda på stan. Super mys som alltid, och j*vlar vad vi shoppade.
Köpte bland annat nya jätte snygga ankel stövlar som jag letat efter. På kvällen kom Baby hit och vi hade mega mys, lagade god mat och var ute och promenixade.

Senare blir det aerobix, var länge sen nu så det ska bli kul. Promenad med Sandra till simmhallen.
Måste få hit min cykel, jobbigt när man måste gå till simmhallen och ta bussen till stan.

Är lite sugen på en tjejkväll snart. Laga lite mat, dricka vin och bara snacka. Var länge sen.

Love

Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Miss H

Miss You To <3

Jag å Maja pratade om att försöka komma nån helg snart ?! Men jag e lite sugen på att eventuellt komma till er i helgen ?? ;D

2010-09-07 @ 17:31:00
URL: http://thecellardoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0