Dagen som går

Inget jobb idag och det känns faktiskt väldigt skönt. Har jobbat jätte mycket de två senaste månaderna. Eventuellt kommer Hanna till mig efter att hon jobbat färdigt.
Funderar på om jag ska gå och träna men vet inte om jag är riktigt frisk för det än. Vill ju börja träna igen !
Hade lite städning i lägenheten igår så nu är det snyggt här igen.
Är sugen på några nya gardiner till köket och sovrummet och en du till köket. Vill ha gröna färger i köket nu till våren.

Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Sandra

Är jättenöjd med mina gröna färger i köket :) Vilken tid blir det på lördag?

2011-04-13 @ 19:30:10
URL: http://sandrishh.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja det är väldigt fint. Ska vi säga 6-7 tiden på lördag?

2011-04-14 @ 17:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0